„Kifutóról az üzletekbe!” Keller Gabriella, brand manager és Mácsai Mariann, buyer előadása

Hogyan kerülhet egy kollekció az üzletek polcaira? Ki dönt a kínálatról? Melyek lesznek a jövő szezon trendjei? – csak néhány kérdés azok közül, melyekre Keller Gabriella és Mácsai Mariann, az Andrássy úti Capsula multibrand store brand managere, illetve buyere válaszol majd a 2013. március 14-én, 18 órakor kezdődő előadáson a Design Terminálban.

 

A szervezők elsősorban a „Gombold újra! Közép-Európa” pályázóit várják az eseményre, de a program minden olyan divatrajongó számára nyitott, aki szeretne betekinteni a luxusmárkák kulisszái mögé, és kíváncsi arra, hogyan is működik a divatipar, mint sokmilliárd dolláros üzletág.

Az izgalmas előadás során a fiatal tervezők és fashionisták gyakorlati képet kaphatnak a divat piaci oldaláról, a kereslet-kínálat összefüggéseiről is. Keller Gabriella brand managertől megtudhatjuk, hogy működik egy globális márka, milyen szigorú határidőknek és szabályoknak kell megfelelni a professzionális divatiparban, vagy hogy hogyan határozható meg egy márka célcsoportja. Mácsai Mariann pedig – aki egyike Magyarország néhány buyerének, vagyis hivatásos vásárlójának – elmeséli majd, milyen érzés főállásban vásárolni, mely szempontok alapján választja ki, hogy mi kerüljön az említett üzlet polcaira, valamint hogy az elmúlt időszakban rendezett divathetek és vásárok alapján mely trendek lesznek meghatározóak a következő szezonokban.

Az előadásra minden érdeklődőt szeretettel vár a Design Terminál csapata!

Időpont: 2013. március 14. 18h

Helyszín: Design Terminál, 1051 Budapest, Erzsébet tér 13.

facebook.com/designterminal