Magyar Design – Nemzetközi Sikerek

Hogyan válik egy magyar designtermék sikeressé a nemzetközi piacon? Milyen kommunikációs és marktingstratégiák szükségesek a léptékváltáshoz, mik azok a tervezői kulcskompetenciák, melyek elengedhetetlenek az érvényesüléshez? Április 8-án hazai sikertörténetek főszereplőivel, Rácz Anikóval, Lublóy Zoltánnal és Kodolányi Gáborral beszélgetünk a Magyar Design standon.

18628_994094743971789_6130197673445913350_n

IMG_4525

Rácz Anikó

Kevés olyan hazai bútormanufaktúra működik, melyről elmondható, hogy saját gyártásban állítja elő saját tervezésű, magas minőségű bútorait, melyek meg is találják a felvevőpiacukat, itthon és külföldön egyaránt. Akik évről-évre fejldőnek, megújulnak és törekvéseiket, iránymeghatározásukat a piac is hitelesíti. A Hannabi ezek közé a márkák közé tartozik, a kollekcióépítés, a márkakommunikáció, a szellemiség mind ugyanazt a tudatos, fenntratható és rendkívül kreatív tervezői szellemiséget követi, mely Anikó karakteréből táplálkozik.

Mood-set-Codolagni-11

Kodolányi Gábor

A Codolagni az egyik legizgalmasabb és legsikeresebb hazai bútormanufaktúra, tárgyaik nagy népszerűségnek örvendenek a külföldi piacon is. A márkát 2009-ben alapította Kodolányi Gábor és Halász Katalin. Kisszériás bútoraik és kiegészítőik már online is kaphatók. A kisszériás gyártás által teremtett személyesség és egyediség jellegét megőrizve magas minőségű anyagokból állítanak elő szuperesztétikus tárgyakat, megőrizve az alkotás örömét. A gyártás minden fázisát személyesen ellenőrzik gondoskodva arról, hogy minden részlet tökéletes legyen.

5

Lublóy Zoltán

Lublóy Zoltán neve a magyar kerámia designban mára már fogalom: aki kicsit is nyitott szemmel jár a hazai designboltokban, biztosan régi ismerősként üdvözli a tervező tollaslabda só- és borsszóróit, de legújabb rinocérosz fogasai is nagy népszerűségnek örvendenek a vásárlók körében. Lublóy Zoltán egyébként nem csak műveli, de tanítja is a kerámia- és porcelántervezést, a MOME oktatójaként hosszú évek óta saját tapasztalataival és sikereivel motiválja a hallgatókat.

 

Kérdez: Hoffmann Petra

Médiatámogató: Manzárd Café

Időpont: 2016. április 8. 16.00

Helyszín: OTTHONDesign 2016 – Hungexpo, Magyar Design Szakmai Társalgó, G pavilon 305A stand. Regisztrált venfégek számára a belépés ingyenes!

Regisztráció: http://bit.ly/1Ti66IS

Az esemény Facebook oldala: facebook.com/events/583243358498973/