Be stupid!

Hülyének lenni jó, ráérünk még azzal a komolysággal! Szerencsére nem vagyok egyedül a gondolattal, hiszen a Diesel Be stupid! névre keresztelt tavaszi kampánya olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy az őszt is ennek szellemében folytatják.

Legyetek okosan hülyék és hülyén okosak! Akár Dieselben, akár másban, öltözzetek (s vetkőzzetek) önfeledten, élvezzétek az életet, legyetek bátrak, merészek, vidámak, merjetek hibázni, bolondozzatok, hallgassatok a szívetekre, legyetek kitartóak és derüljetek jókat ezeken a képeken!

A Diesel (reklámügynöksége) hülye lenne kihagyni a buliból a Facebookot. (Szerintem a négy őselem után lassan a Facebook lesz az ötödik, ami nélkül már létezni sem tudunk.) Próbafülkéi mellé kamerával felszerelt terminált építettek, így azonnal megoszthatjátok ismerőseitekkel mit vettetek (vagy épp hagytatok ott fájó szívvel). Nem is tudok elképzelni ennél jobb reklámot. A vásárlóknak vicces, a Dieselnek pedig rettentő hatékony.

www.diesel.com