Pénteken kitaláltuk kedves blogbarátainkkal, hogy hétvégente összehozunk egy-egy válogatást egymás cikkeiből. Íme a mi kedvenceink a kedvenceinktől, olvassátok…
Elhagyott helyek volt már egy korábbi posztban, és neonfeliratok otthoni felhasználásáról is írtam már, most jöjjön egy speciális hely, ami némileg ötvözi a két témát: a Las Vegas-i neontemető.
Volt nekünk már longboardos videónk kirakva, de Fubiz barátunk talált egy újabb gyöngyszemet, amit muszáj megosztanom a magyar lisztesláda fanokkal is.
“Igen, itt laktunk. A családom 1931-ben költözött ide, dédszüleim (a temesvári erdőmérnök és neje) valamint fiuk, nagyanyám öccse a temesvári főszolgabíró, cselédestül. Akkor még a márvánnyal szegélyezett bejárattól vörös szőnyeg vezetett a lépcsőig és a liftig, utóbbit mindig le kellett küldeni, de volt ablaka „utazás” közben svábhegyi panorámával, benne tükör és pad, minden tömör fából. “
A palackozott víz drága, és az egyik legfeleslegesebb luxustermék. Most sokan csóválják a fejüket, hisze igazából se nem felesleges, se nem luxus, de azért gondoljunk csak bele. Naponta kb. 2 millió palacknyi ásványvizet vagy ízesített üditőt fogyasztunk el Magyarországon. Gondoljuk gyorsan tovább, hogy ebből mennyi PET palack kerül rendeltetésszerűen a gyűjtőbe. Arról nem is beszélve, hogy mennyi pénz költünk ezekre az innivalókra.
A francia Pottgiesser tervezőinek munkája a PONS és a HUOT társaságok új, közös irodaházának belső kialakítása, amire az organikus, a futurikus és a különös jelzők egyaránt illenek. Az 1800-as években épült, ipari csarnokba az aktakukacok mellett eukaliptuszok is beköltöztek, pandák koalák ugyan nincsenek a képen, de zárás után nyilván megjelennek ők is…
Az ír Garvan De Bruir kínálatában két csodaszép hinta is található. Mindkettő letisztult, végtelenül egyszerű forma, de az első mégis jobban tetszik. Az ülőke miatt.
Sokan ismerik és elismerik a tehetségét, de ő valahogy még sincs úgy benne a köztudatban, mint más, hozzá hasonló, ünnepelt fotóművész. Pedig Rodney Smith csodálatosan megkomponált képeivel igazán rászolgál mind a szakma, mind pedig az igényes, műértő közönség elismerésére és tiszteletére…
Hamarosan itt a bicajos szezon, érdemes felkészülten várni a langyos időt, hogy amikor végre eljön a kerékpárra pattanás ideje, stílusosan tehessük ezt meg.
A Gucci divatház Gucci Guilty parfümkampánya már 2010 augusztusában elindult: a női illatnak szentelt első reklámfilmhez az olasz luxuscég Hollywoodból nagynevű rendezőt (Frank Millert, a Sin City képregény és film atyját) és gyönyörű színésznőt szerződtetett (Evan Rachel Woodot), a kampány aláfestő témájának választott Strangelove című Depeche Mode-szerzeményből viszont egy nem annyira jelentős zenekartól, a brit Friendly Firestől kért feldolgozást.