A brit Foam kreatív ügynökség Xavier Barrade francia származású grafikussal együttműködve alkotta meg a Dry the River zeneka 3D-s plakátját, melyet Észak-London utcáin csodálhattak meg az arra járók.
A londoni illetőségű szabadúszó designer Xavier Barrade Google Sketch Up segítségével tervezte meg a 3 dimenziós plakátot, melyet aztán darabrjaira szedve nyomtattak ki és állítottak össze kézzel. A poszterek hátteréül szolgáló sima felületű plakátot a londoni Bob Eight Pop műhelyében szitázták.
Minden egyes darab elkészítése nagyjából 35 óra munkát igényelt, a végeredmény magáért beszél, nehéz lehetett elmenni mellettük csodálkozó, ámuló pillantások nélkül. A kész plakátokat kalapács és rozsdás szögek segítségével függesztették ki London-szerte.
A kampány művészeti szempontból, a design, az ötlet, a megvalósítás és az eredményesség tekintetében is páratlanul sikeres volt, erről tanúskodnak a letöltések és zenekar ismertségének hirtelen növekvése.