Az ABSOLUT VODKA és a hg.hu közös pályázatot hirdet. A pályázóknak az ABSOLUT VODKA új limitált kiadású palackjához kell plakátot tervezniük, ezáltal megalkotni az ABSOLUT MODE EDITION világát. A zsűriben helyet kapott öt hazai tervező is, akik szintén elkészítik saját plakátjukat, ezáltal inspirációt nyújtva a nevezőknek. A terveket október 31-től egészen november 25-ig várja az ABSOLUT csapata.
Az ABSOLUT VODKA újabb limitált üveggel jelentkezik. Az ABSOLUT MODE EDITION a divat világába kalauzol bennünket. Nem ez az első alkalom, hogy a svéd cég a divat nagyjaival dolgozik, olyan ikonikus alakok dizájnoltak már plakátot az ABSOLUT VODKA számára, mint Tom Ford vagy Marc Jacobs.
A nő egy sötétített szobában sétál, kristályhatású tükörtáblák veszik körbe, amiken visszatükröződik a teste, ezáltal kaleidoszkópszerű képeket adva. A környezet, ami egy öltöző tükörtermére emlékeztet, valójában az ABSOLUT MODE EDITION palackjára utal, amivel a téli időszakban debütál az ABSOLUT VODKA.
Sharif Hamza, napjaink egyik legfoglalkoztatottabb divatfotósa készítette ezt az aprólékosan felépített képet. Hamza, aki egyaránt otthonosan mozog a nyomtatott sajtó és a filmek világában, leginkább sötét hangulatú, érzéki és ragyogó munkáiról híres. Olyan magazinok számára készít fotókat, mint a Vogue Paris, a Vogue Russia, a LOVE, a Dazed & Confused és az Interwiev. Az ABSOLUT MODE EDITION kampányfotó Hamza, a stylist Veronique Didry és a tükörfalak között pózoló modell, Shannan Click közös munkájának gyümölcse.
Amíg Sharif Hamza és a stáb figyelhette és fotózhatta Shannant a tükrök között, addig a modell csak saját visszatükröződését láthatta a tükörtáblákon.
A magyar megjelenés apropójából Mojzes Dóra, Vágó Réka, Juhos Janka, Anh Tuan és Tomcsányi Dóri egyedi, limitált kiegészítőket terveznek egy saját ABSOLUT MODE EDITION plakáttal együtt. A kiegészítők között találhatóak bőr karkötők, öv, nyaklánc, táska, sál, kitűző és egy clutch is. Minden darabon jellegzetesen visszaköszönnek a tervezők stílusjegyei és az ABSOLUT MODE EDITION világa. A kiegészítőkből 10 darab készült, ezzel is még exkluzívabbá téve az ABSOLUT VODKA és a dizájnerek közötti együttműködést. A tervezői darabokhoz a kampány során nyereményként lehet majd hozzájutni, illetve azok megvásárlására is lehetőség lesz.
A lehetőség adott a nagyközönség számára is az ABSOLUT MODE – YOUR INSPIRATION pályázat által. A feladat divat tematikájú ABSOLUT MODE EDITION plakát tervezése, amin szerepel a limitált kiadású üveg. A beérkezett munkákat a kampányban részt vevő öt divattervező, Séllei Lilla, a hg.hu szerkesztője és Tóth Rita, az ABSOLUT VODKA képviselője zsűrizi, a nyertest pedig az általa kiválasztott dizájner felöltözteti 100.000 Ft-t értékben.
A pályázat feltételei a Facebookon és a Tumblr-en olvashatóak.
www.facebook.com/absolut.hungary
A kampányt december 2-án egy divatbemutató zárja Magyarország egyik legszebb üzletházában az Váci1-ben (Váci u. 1.) a Budapest Essential Looks és az InStyle szervezésében. Az ABSOLUT MODE bemutatón feltűnik pár tervező a kampány résztvevői közül is, akik őszi/téli kollekciójukkal debütálnak a délutáni eseményen. Továbbá megtekinthetőek az ABSOLUT MODE EDITION kiegészítők valamint Tombor Zoltán AbsolutEly fotókiállítása is.