A BeoStore, a hazai Bang & Olufsen hivatalos viszonteladója és a Žagar egy izgalmas közösségi jéték keretében mutatják be a zenekar új lemezének beharangozó számát. A játékban limitált szériás nyeremények várják a résztvevőket, és ha elegendő hangminta gazdára talált, a résztvevők elsőként hallhatják az új dalt.
A sokak által várt új Žagar album jövő év elején jelenik meg Light Leaks címmel, de a lemez beharangozó száma, a Space Medusa már idén debütál. Zságer Balázsék a korszellemnek megfelelően és a premierre készülve a világ első számú közösségi hálóján aktivizálják rajongóikat: az album bemutatkozó darabja, a Space Medusa egy virtuális zenelejátszón hallgatható meg a csapat Facebook oldalán.
Egész pontosan egy egyedi fejlesztésű alkalmazást használva a dal sávokra bontott, egy másodperces hangmintákra osztott részeit foglalhatják le a rajongók. A szám részleteit bármikor megoszthatják egymással, azonban csak akkor lesz teljes egészében végighallgatható, ha már valamennyi hang gazdára talált. Ez pedig azt jelenti, hogy az utolsó hangmintát lefoglaló rajongón múlik, hogy mikor indul hódító útjára a legújabb Zagar szám, a Space Medusa.
Mi az a Space Medusa?
A Zagar új albumának elsőként debütáló száma, és egy saját fejlesztésű médialejátszó, amiben a Space Medusa hangsávjai külön-külön ütemekre bontva szerepelnek.
Mitől közösségi a premier?
Mindenki, aki felveszi az appot, választhat egy hangmintát a Space Medusa számból, amit aztán a Facebook profilképével elfoglalhat. Amikor az összes hangjegy gazdára talál, akkor kerül lejátszásra a teljes szám!
Játssz és nyerj!
A játékban részt vevők között 5 db Bang & Olufsen fejhallgató, illetve 10 db Space Medusa póló kerül kisorsolásra, a fődíj pedig egy értékes BeoSound iPhone/iPad dokkoló, amely egy limitált példányszámú Space Medusa előlappal vár a gazdára!
Toplista
A játékban résztvevők hangmintái hallgatottság alapján Top Listára kerülnek. Az első 3 toplistás a BeoPlay termékekre 15, 10 és 5 % engedményt kap. Tehát, ha lefoglaltál egy hangmintát, érdemes azt minél többször megosztanod, hogy minél többen lejátszhassák!
A kampány vizuális megjelenése Tomek Ducki, lengyel-magyar származású média designer nevéhez fűződik. Tomek neve ismerős lehet sokak számára, ő rendezte a rendkívül sikeres Lifelines című animációs filmet is, mely számos nemzetközi szakmai elismerést kapott.
“Már régóta ismerjük egymást és már hosszú ideje terveztük, hogy valamilyen formában együtt fogunk dolgozni. Eredetileg egy animációs videóban gondolkoztunk, aminek az ötletét továbbfejlesztettük egy iPhone/iPad játékra, amelynek csak az előszele ez a facebook applikáció, és amely ugyanazokra a design elemekre épül majd, mint a mobil alkalmazás. – mondja Balázs a közös munkáról.
A kampány képeit Dobos Tamás készítette a BeoStore budapesti bemutatótermében, a limitált szériás Space Medusa lejátszó designjának kivitelezése pedig GG munkáját dicséri!