Három sikeres szezont követően a KELE Clothing Berlinben és Párizsban mutatta be legújabb, 2013-2014-es őszi/téli kollekcióját.
A női és férfi ruhákat egyaránt felvonultató kollekció leghangsúlyosabb inspirációja a természet és az erdő szeretete volt. Az egyszerű, de változatos anyagok, a fák és növények színvilága, az élettel teli vadvilág, valamint az ebben a környezetben élő emberek tradíciói mind visszaköszönnek a kollekció darabjain.
A tervezés során Kele Ildikó régi erdész, vadász és favágó öltözékekből merített ihletet. A kollekció különlegessége, hogy az erdő állatai egyedi tervezésű, nyomott motívumokon jelennek meg a zakókon, ingeken és nadrágokon egyaránt. A tervező a kockás ingeknél és tunikáknál a színek és a minták szokatlan, meghökkentő csoportosítását vette alapul, disszonáns osztásokban találta meg a harmóniát. Ezek a rejtett, színes részletek bontják meg a gyapjú-kasmír kabátok komolyságát. A kötött termékek között találunk különleges formaalakítású, puha és vastag gyapjúpulóvereket, tweed-szerű Jacquard mintákat, valamint finom áttört felületeket is.
Kele Ildikó 2010-ben végzett a MOME-n, kötő szakirányon és tanulmányait jelenleg is itt folytatja DLA képzés keretében. 2011-ben az Apolda European Design Award húsz éves története során Ildikó első magyar résztvevőként harmadik helyezést ért el, ami nagyban hozzájárult első önálló kollekciója létrejöttéhez. Még ebben az évben két barátjával megalapította saját márkáját, a Kele Clothing-ot. 2012-ben Budapesten, Los Angelesben, San Fransiscoban, Londonban, Barcelonában és Szingapúrban a boltokba került tavaszi-nyári női kollekciója.
A következő, 2012/13 őszi-téli kollekció már férfi vonallal is bővült. Kele Ildikó egyszerű irányelveket fogalmazott meg a tervezés során: egyensúlyt találni az újdonság, a tradicionális elemek, a természetesség és a városi viselet között, valamint letisztultságot, egyszerűséget és praktikus viseletet kínálni, mellőzve a felesleges elemeket. A végeredmény átgondolt és messziről is felismerhető ruhákban ölt testet, melyek nemcsak stílusosak, de jó érzéssel is töltik el viselőjüket. A márka elsősorban az olyan fiatalokat próbálja megcélozni, akik különösen érzékenyek a minőségre és a kényelemre, kedvelik az élénk, vidám színeket és szeretnek kitűnni a tömegből.
A márka 2013. január 15. és 17. között a berlini SEEK kiállításon, majd január 19-től a párizsi Who’s Next divatvásáron mutatta be új termékeit. A vásárokon rengeteg érdeklődő látogatott el a KELE standjához. Különösen nagy érdeklődés mutatkozott a Távol-Keletről és Ausztráliából, de számos német, francia, dán, angol, olasz buyer is kifejezte elismerését a kollekcióval és a márkával kapcsolatban, így remélhetőleg a jövőben, további országokban is elérhető lesz a KELE Clothing.