A párizsi Studio Brichetziegler középiskolásokkal együttműködve tervezte meg különleges iskolabútor kollekcióját.
Caoline Ziegel és Pierre Brichet francia designer párosa a Jean Moulin Junior High középiskolásaival együttműködve hozta létre In Situ elnevezésű iskolabútor kollekcióját egy példaértékű inclusive design projekt keretében. Az inclusive, azaz bevonó design módszertanának lényege, hogy a formatervező a leendő célcsoport aktív bevonásával dolgozik annak érdekében, hogy a létrejövő tárgy a felhasználók igényeit maximálisan kielégítse, ezzel szerethető és hasznosan funkcionális tárgyat hozzon létre a majdani felhasználó számára.
A tervezési folyamat egy éves közös munkában zajlott, a cél az volt, hogy az iskolabútorok alapformáit a diákok elképzeléseinek, igényeinek és ízlésésnek megfelelően gondolják újra. A hallgatók véleménye meghatározó volt a tervezés során, lehetőséget kaptak a különböző tervek közül kiválasztani a számukra leginkább tetsző formákat és plusz funkciókat hozzáadni az eredeti tervekhez.
A projekt célja kellemes, saját elképzelések alapján, közös munkával kialakított tárgyi környezet létrehozása volt annak érdekében, hogy a hallgatók teljesítményére, hangulatára és ennek következtében iskolai közérzetére alapvetően pozitív hatással legyen. Számos tanulmány bizonyítja ugyanis, hogy a motiváló fizikai környezet a diákok munkakedvét és iskolai aktivitását rendkívül pozitívan befolyásolja.