Nyárköszöntő újdonságok a NON+ Üzletében!

Május 28-án nyárindító buli lesz a NON+ Flagship üzletébenA NON+ Shop in Shop rendszerének keretében egy újabb NON+ termékkel és egy itthon frissen debütáló brazil cipőmárkával találkozhattok!

15

Kiss Sarolta, a NON+ márka tervezőjének hosszú távú törekvése, hogy más hazai tervezőkkel, kivitelezőkkel közösen gondolkodva alkossanak valami újat. Lehet az éppen ékszer, apróbb kiegészítő vagy akár design tárgy. A legfrissebb közös kreáció egy használati tárgy, amellyel otthonunkat dobhatjuk fel. A 100% pamutrostból (papír) készült tartók több féle méretben és színvariációban kaphatók. A termék ötletének megálmodója Kiss Sarolta, míg a designer Szalai Veronika, akivel személyesen is találkozhattok az eseményen.

6 4 5

A tárolók színeire reflektálva először jelenik meg a NON+ ruhákon plusz egy szín. A játékosság nem csak a ruha színességében rejlik, hanem egyfajta felhívás is, hiszen mostantól a már jól ismert 24 NON+ színből ti magatok választhatjátok ki azt a kettőt, amellyel az új modellt szeretnétek megrendelni.

13 14

Szintén a nyárindító bulin mutatkozik be kényelmes, környezetbarát cipőivel és szandáljaival a CABOCLO BUDAPEST. A brazil cipőmárkával Ötvös Kinga, a márka kizárólagos magyarországi forgalmazója először 2013-ban találkozott Barcelonában. A márka filozófiája, a lábbelik kényelme arra ösztönözte, hogy a mára világhírű lábbeliket elhozza Magyarországra.

9 8 7

Kis darabszám, kézimunka, kiváló minőség, egyedi design, környezettudatosság, újrahasznosított alapanyagok, társadalmi felelősségvállalás jellemzi a Caboclo márkát. …ez egy történet, ami 2006-ban, Barcelonában kezdődött és mára sikert aratott Berlinben, Ibizán, Formenterán, Helsinkiben, Madridban, Menorcán, New Yorkban, Osakában, Párizsban és Tokióban.

A „Caboclo műhely” északkelet Brazíliában, a „bőrcivilizáció” bölcsőjében található. Egészen a gyarmati időkre kell visszanéznünk, amikor a ruházaton túl még az ajtók, ablakok, tetők, ágyak is bőrből készültek. Abban a korban komoly technológiát, tudást dolgoztak ki a mesteremberek, ami generációról-generációra szállt. A 60-as években a gyárak diktálta tempóval, a modern eszközökkel, a kémiai cserzés gyorsaságával a mesteremberek nem tudtak lépést tartani.

12 10

Hosszú utazásokat követően a Caboclo alapítói felkutatták azokat a mestereket, akik még ismerik és folyamatosan alkalmazzák a régi technikákat. Megtalálták azt a műhelyt, ahol a mai napig krómmentes technikával cserzik a bőrt. A nem mérgező, környezetbarát eljárás ugyan jelentősen lassítja a cserzési folyamatot, így a termelést is, de erre értékként tekintünk, nem problémaként. Valamennyi cipő és szandál talpa régi gumiabroncsból készül, ami mára a Caboclo márka védjegyévé vált. Minden egyes lábbeli kézzel készült, ötvözve a tradicionális kézműves technikát a modern szemlélettel és irányzatokkal.

A Caboclo márka célja többek között, hogy megmentse és visszaillessze a piaci életbe azokat a kézműves kultúrákat és ősi öltözködési termékeket, amelyek az idő során feledésbe merültek, eltűntek.

11

Az nyárindító buli jó légköréről és hangulatáról a felsorakoztatott márkákon túl a Nedill art & food (food design by zsuzsi matok), valamint a már jól ismert Karcsi Papírboltjának dekorációi gondoskodnak. A NEDILL egy különleges égisz és egyben művészeti projekt, amely az ételkreációin keresztül közvetíti a szépséget, szabadságot, valamint a kreativitást. Az étel a Nedill art & food számára nem csak étel, hanem egy alapanyag, amelyből valójában bármi létrehozható.

17 16

A különböző alkotásokat a növényi rostok, színek, textúrák inspirálják, azaz a növények szolgálnak segítségül egy adott téma újrafogalmazásában legyen szó divatról, kortárs képzőművészetről vagy akár zenéről.

18

Időpont: 2014.05.28. 16h-20h-ig

Helyszín: NON+ Flagship Store – 1076 Budapest, Madách Imre út 10. (Madách tér Gozsdu passzázs bejárat). 

A program Facebook oldalát ITT találjtok!