A LAZLO márka alapítója, László Edina a Moholyi-Nagy Művészeti Egyetemen végzett, majd 2012-ben indította el saját márkáját.
A márka a fast fashion cégek kínálatával szemben egy olyan alternatívát nyújt, melynek filozófiájában a magas minőség, az egyediség, a nőiesség és a környezettudatosság együtt jelenik meg. Azokhoz a nőkhöz szól, akik számára fontos az eredetiség, ugyanakkor nem mellékes számukra a társadalmi felelősségvállalás sem.
A LAZLO idei első kollekciója, a PHOSPHENE mintáinak inspirációja a foszfén jelenség. A foszfének olyan vizuális jelek, amelyek az agyban keletkeznek, és a retinára vetülnek ki. Ezek azok a mintázatok, amiket akkor látunk például, ha csukott szemmel megdörzsöljük a szemhéjunkat. A ruhák mintái vegyes technikával – monotípiával és szitázással – készülnek, ennek köszönhetően minden darab teljesen egyedi.
A kapszulakollekcióban található átmeneti kabátok, dzsekik és ruhák fazonját innovatív szabásvonalak, funkcionális kialakítás és vagány nőiesség jellemzi. Az izgalmas minták vonzzák a tekintetet, viselőjük egész biztosan kiemelkedik a tömegből. A kollekcióhoz mintás hátizsákok is készültek, amelyek bármely öltözéket feldobnak sajátos mintázatukkal.
A LAZLO márka – környezettudatos szemléletmódjának megfelelően – az új kollekció is az újrahasznosítás szellemében jött létre. A ruhákat a nagy textilgyárak megmaradt, különleges mintájú, magas minőségű anyagaiból alkották.
A kisszériás kollekció darabjai sorszámozottak, kézzel készültek, nincs két egyforma darab. A gyártás során családos, szociálisan rászoruló varrónőkkel dolgozott együtt Edina.