Egy újabb remek márkakoncepciót és arculatot készített el a DekoRatio Branding & Design Studio, ezúttal egy méretes szabóság részére, ahol a skiccektől az utolsó igazításig minden mozzanat elhivatott elmék és fáradhatatlan kezek munkája. Ahol 50 év tapasztalata kerül 5000 öltésbe sűrítve, melynek végeredménye egy tökéletes, egyedi, személyre szabott öltöny. Ez a Galamb.
A Galamb úgynevezett bespoke, azaz méretes szabóságként üzemel, ahol minden ügyfél számára egyedi, testalkathoz tökéletesen illeszkedő öltönyök, ingek és kiegészítők készülnek. A márka nevét a Galamb utcáról kapta, ahol első üzletük nyílt, az új bemutatóterem pedig a Zoltán utcát ékesíti, hiszen nem csak a márka arculata, de az üzlet portálja is kiváló ízlést, minőséget és eleganciát sugároz, annak ellenére, hogy nem akar tolakodó, grandiózus hatással élni.
A Galamb Szabóság a kézi öltönykészítés évszázados hagyományait hívja életre a modern kor szellemében. A DekoRatio csapat feladata az volt, hogy komplex márkaépítéssel és arculattervezéssel olyan brandet alkosson, melyben stílus, elegancia és tradíció találkozik. Így lett a Galamb a jólöltözöttség esszenciája tökéletes formába zárva, melyről nem csupán az arculat koherens egésze, hanem a csomagolás, a belsőépítészeti koncepció, és a minden apró részletre kiterjedő alapos figyelem egyszerre gondkoskodik.
A Galamb arculatát Kevin Harald Campean tervezte, aki egyszerű, elegáns, mégis egyből felismerhető módón ragadta meg a márka esszenciáját. A logó az öltönygallér és egy szárnyaló galamb kifinomult kombinációja, amelyben egyszerre jelenik meg a finom utalás a szabászatra és a márkanévre. Kevin a színpalettát is a márka hívószavai köré építette, mindenhol az elegáns fekete és a galambszürke köszönnek vissza. Érdemes egy pillantást vetni a márka weboldalára is, melyet a pixelephant készített – a maga elegáns letisztult megjelenésével külön vizuális élményként szolgál.
Nagy öröm látni, hogy egyre több ízléses márkaarculat születik, melyeket a nagy egészben gondolkodó márkatulajdonosok az építészet és a belsőépítészet megoldásaiban épp úgy megjelenítenek, mint mondjuk egy nyakkendő csomagolás dobozán, így aztán szépen fel is adják a leckét a konkurenciának, aztán lehet felzárkózni! Csupa ilyen portált Budapestre!