Uma Thurmant rég nem láttuk, de nem kérdés, hogy a Ponyvaregény óta hatalmas kedvencünk, iránta érzett rajongásunk és szimpátiánk a Kill Bill óta pedig valószínűleg örök! A tévénézők mostanában rendszeresen viszontláthatják a színésznőt, aki Nicole Kidman után a Schweppes új reklámarcaként adja a dívát.
Az új reklámspot fényképezéséhez a Schweppes David LaChapelle-t kérte fel, aki korunk valószínűleg egyik legtehetségesebb és legellentmondásosabb divat- és művészfotósa. Szürrealisztikus megközelítése, melyben mindig van egy csipetnyi humor és érzékiség, erőteljes esztétikát vitt a francia Fred & Farid Agency által készített koncepcióba. LaChapelle jellegzetes túlburjánzó, csupaszín stílusa, barokkos képi világa határozza meg a spot hangulatát. A vibráló színek és az érzékiség a kampány nyomtatott elemein is meghatározóak.
[youtube width=”490″ height=”344″]http://www.youtube.com/watch?v=WfryDdFGqRQ[/youtube]
Néhány kép erejéig bepillanthatunk a fotózás és a forgatás kulisszái mögé is!