Birdband – Social Clothing- egy új jelenség itthon

Mostantól bárki lehet póló-designer, hiszen Birdband néven elindult Magyarország első kreatív közösségi ruházati márkája. A crowdsourcingra épülő „brand“ lényege, hogy a folyamatosan megújuló kollekció készítésében nem megbízott grafikusok, dizájnerek, hanem „az utca embere“ vesz részt. Próbáljátok ki Ti is!

birdband

A www.birdband.hu oldalra bárki beküldheti pólótervét, és amennyiben elnyeri a szavazók tetszését, akkor a póló legyártásra kerül, és kapható lesz az oldalon, a tervező pedig jogdíjat kap minden eladott darab után. Az oldal lehetőséget ad a tervezők bemutatkozására, a látogatók folyamatosan véleményezhetik a kollekciót, és szavazhatnak a hetente felkerülő új mintákra. A cél egy aktív közösség felépítése, ami amellett, hogy ösztönzi a fiatal tervezőket – legyen szó dizájnerekről vagy hobbi tervezőkről – az alkotásra, segít abban, hogy szélesebb körben is megismertessék munkáikat.

birdband

A birdband csapata alkotó egyetemistákból áll, a márka megalapítója Ondrejka Gábor  nem titkolt szándéka, hogy közelebb szeretné hozni az irigylésre méltó kreatívok világát az emberekhez. Úgy látja, hogy a mai világban a fiatalok szeretnek részesei lenni a kreatív folyamatoknak, és szívesen alkotnak véleményt, legyen az a divat, zene vagy egyéb kortársművészet.

A birdband közvetlen és kortársi megnyilvánulása a városi kultúrájának. Itt a lehetőség,  vegyetek részt benne Ti is!

 

Comments are closed.