Magyar divattervezők pop-up boltja a Projekt Showroomban

Egy-egy tervezői darab sokszor nem kerül többe mintha a gyors konfekcióra készülő tömeg ruházatot választanánk, az egész pusztán a vásárlás gyakoriságán múlik. Azt is joggal hihetjük, hogy a divattervezők kreációi földtől elrugaszkodott dizájnjukkal nem a hétköznapi ember mindennapi viseletére készülnek. De talán az választja el a tervezőket leginkább a nagyobb közönségtől, hogy szinte mindannyiunkban él valamilyen gát az ilyen egyedi darabokkal kapcsolatban.

Friss szelek fújnak, végre nem csak az utcákon és a tereken, parkokban, de a hazai divat táján is! Na, nem az utóbbi időben tömegesen „felfedezett” divattervezők hadának produktumaira gondolunk,  hanem a Projekt Showroom soron következő – és immár egyre közelgő – pop-up boltjának nyitására, melynek esetében a már jól ismert minőségi kritérium ezúttal is a  mennyiség előtt áll. Bár a Projekt Showroom tematikus pop-up boltjaiban nem mindig csak hazai készítésű termékekkel találkozhatnak a vásárlók, sosem csinálnak titkot abból sem, hogy legfőbb céljaik között szerepel a hazai tervezők és a vásárlók közötti hosszú távú kapcsolat kiépítése. A soron következő boltban bemutatott kapszulakollekciókkal a szervezők szeretnék felébreszteni a bizalmat azok iránt a divattervezők iránt, akik modernségükkel, eredetiségükkel lendületet adnak azoknak a friss szeleknek, amelyek hírét viszik a magyar divatnak.

 

A március 21-én nyitó boltban népszerű és talán kevésbé ismert tervezők kifejezetten erre az akalomra készített tavaszi/nyári, női, limitált kollekcióiból, illetve korábbi kollekciók legjobb darabjaiból válogathatunk. A Je Suis Belle játékos, a Nanushka könnyeden stílusos és Szegedi Kata karakteres ruhái mellett találkozhatunk Tomcsányi Dóri friss és modern munkáival, de helyet kapnak a kollekcióban Sármán Nóra csipke body kreációi, a The Four valójában három fős csapatának izgalmasan nőies darabjai és a szintén új generációs Kele Clothing-ruhák is, amelyek funkcionalitásukkal, apró dizájn-trükkjeikkel egyediséget kívánnak vinni a mai fiatal nők életébe.

 

A mostani bolt igyekszik lebontani azokat a falakat, amelyeket az utca embere többnyire nem mer átlépni. A tervezői showroomok elszigeteltségéből szeretné kimozdítani ezeket a viselésre termett ruhákat, nem csak azért, hogy stílust csempésszenek a hétköznapi öltözködésbe, de azért is, hogy a kiválasztott tervezőket szembesítsék a piac elvárásaival. A Projket Showroom divat pop-up boltjának célja egy másik elrettentő sztereotípiát is megdönteni – a bolt összesen nyolc napja alatt a Projekt Showroomban kapható ruhák legnagyobb része 3000 – és 30 000 forint közötti áron lesz megvásárolható.

 

A jól megválaszott ruha a viselőjének személyiségét tükrözi. A Projekt Showroomban felvonultatott, limitált kollekciók darabjaiból választó vásárlók biztosak lehetnek abban, hogy stílusos, ízléses darabok közül választhatják ki a hozzájuk illőt, és abban is, hogy ruháik nem köszönnek majd szembe úton-útfélen másokon. A szervezők igyekeznek megteremteni a legideálisabb körülményeket a kényelmes válogatáshoz. Az inspiráló környezet kialakításában ezúttal Hortobágyi Kata enteriőrstylist sietett a csapat segítségére.

 

Dátum: 2013. március 21 – 28.

Helyszín: Projekt Showroom I 1065 Bp. Hajós u. 41.

Nyitvatartás: 10:00 – 20:00 minden nap

www.facebook.com/projektshowroom