Májusban ismét Portfolio Night Budapest

A Portfolio Night újból lehetőséget ad a reklámszakmába igyekvő fiataloknak, hogy megmutassák, mit tudnak: május 22-én a kirowski Isobar és az Umbrella ismét összehozza a szakmát és a fiatalokat a budapesten a portfolió szemle keretében.

Budapesten idén ismét 60 fiatalt vár 20 kreatívigazgató a Portfolio Night-ra.  A PN a reklámszakma országokon átívelő portfolió szemléje, találkozó kreatívigazgatók és pályakezdők között, lehetőség a reklámszakmába való bekerülésre és egy újabb platform a kreatív gondolkodásra. A PN Budapesten a fiatalok 15 perces rapid randik keretében egyenként három kreatívigazgatónak mutathatják meg az ötleteiket és kaphatnak hasznos visszajelzéseket. A különösen ügyesek akár állásajánlathoz is juthatnak. A Portfolio Nights eseményeit a világ számos országában egy időben szervezik.

A következő hetekben a PN Budapest Facebook oldalán a legismertebb magyar kreatívigazgatók mondják el, ők hogyan kerültek be a szakmába és szerintük miért érdemes részt venniük a pályakezdőknek a Portfolio Night-on. A kreatívigazgatókkal miniinterjúk is készülnek, amelyeket a Kreatív marketing és kommunikációs szaklap jelentet meg április végétől.

Az esemény tavaly volt tíz éves: erre az alkalomra a nemzetközi kampány a kirowski Isobar és az Umbrella ötlete alapján és kivitelezésében készült. A PN idei globális kommunikációját az Oreo Super Bowl reklámról elhíresült 360i ügynökség készíti.

facebook.com/portfolionightbudapest

www.portfolionight.com/11/