A bölcs elefánt története az ice popokkal

A DekoRatio Branding & Design Studio komplett arculatot tervezett az ANJUNA Ice Popsnak, egy vadonatúj újhullámos fagyizónak a második kerületi Lövőház utcában, ahol csupa természetes anyagból, gyümölcsölből készülnek a vegán és gluténmentes fagyikülönlegességek.

c2f17438507547.576400ba4a007 5dba2038507547.576400ba5fb1c c10eab38507547.576400ba6081fa5cade38507547.576abaded8776

Az ANJUNA ICE POP-ot két vállalkozó kedvű fiatal, Szabó Milán és Szalay József álmodta meg, egy indiai utazásuk alkalmával.  Hazatérve, Milán és József a DekoRatio Studiot keresték meg, hogy közösen megalkossák a márka arculatát.

A design stúdió fő célja, hogy átgondolt márkaépítési stratégiára és igényes megjelenésre inspirálja a céltudatos magyar vállalkozásokat, és segítsen nekik abban, hogy maradandó vásárlói élményt nyújthassanak, olyat, amiről az emberek beszélnek is. Ezért minden megkeresést egy úgynevezett Discovery Session követ, amin fény derül a célokra, háttér sztorikra és azokra a fontos részletekre, amelyek segítik a hatékony közös munkát.

88ce3638507547.577399d3a56218ed64438507547.576a9a7072d1e9bab5738507547.576a993357435

A Milánnal és Józseffel történt ötletelés során kiderült, hogy az ANJUNA név már adott volt; a Goa-n található hasonló nevű tengerpart szakasz hangulata annyira megragadta a srácokat, hogy egyértelmű volt számukra, arról a helyről szeretnék elnevezni márkájukat.

„A logó és az arculat kialakításánál egy olyan embléma megalkotására törekedtünk, ami az indiai hangulatra és a Holi fesztivál életérzésére utal. Az elefánt szent állat Indiában, de emellett az erő, bölcsesség és a jó szerencse szimbóluma is. A játékos kis figura kialakításánál azonban fontos szempont volt, hogy ne a vallásra utaljon, inkább egy kedves karakter legyen, ami jól kapcsolható a termékhez és a márka személyiségéhez.”

f4150a38507547.576400ba539eb f421fd38507547.576abaded8221 25c41238507547.576bb76704aac b74e8e38507547.576bc1f818090

A typo Nexa, aminek a „J” betűje ragadott meg igazán, szerintem emlékeztet a hindi írás karakterére. Kiegészítő arculati elemként színes poros-felhős elemeket alkalmaztunk, finoman utalva a Holi fesztivál szín kavalkádjára. A szörfös, tengerparti hangulat az enteriőr designban is visszaköszön, amit szintén mi terveztünk.” – mesélt az arculat születéséről Mészáros Szani, designer.

a5107338507547.576bb9763e8fb

Design: DekoRatio Branding & Design Studio

Designer: Mészáros Szani

Interior Design: Nagy Zsófia, Mészáros Szani

Kivitelezők: Varró Szilvia, Csernóczki Tamás, Fehérvári Nándor, Schmidt Bence

Fotók: Kevin Harald Campean

Animáció: Woth Richard

www.dekoratio.hu