Az OST egy friss, kelet-európai identitásra építő, de önmagát nemzetközi közegben értelmező divatmárka, amely különös, kifordult megközelítéssel reagál a mai divatipar sematizmusára.
Az OST téli kollekciója az amerikai mozik és kultúra motívumaiból építkezik – de egy távoli, kelet-európai nézőpontból. Motoros bőrdzseki, neonfények, lakk, bibliaárus szett jelenik meg a kollekcióban, egyfajta keleti brutalitással.
A kollekció erősen építkezik a David Lynch filmek, elsősorban a kék bársony atmoszférájából. A 2017-es őszi-téli kampány kontrasztos, perverz, naiv, vagy kiszolgáltatott, filmszerű karakterei Szombat Éva képein elevenednek meg.
A Design Hét Budapest Nyitott Stúdiók programsorozatának keretében ellátogathatunk Budapest “legkeletibb”, VIII. kerületi stúdiójába, ahol a csapat első alkalommal nyújt betekintést a márka színfalai mögé. A részvétel regisztrációhoz kötött!
HELYSZÍN: OST Showroom
CÍM: 1081 Népszínház utca 29., (3. emelet, 9-es ajtó, 21-es kapucsengő)
IDŐPONT: október 13-14., 12:00-20:00 (minden órában)
RÉSZTVEVŐK SZÁMA: óránként max. 10 fő
REGISZTRÁCIÓ: info@ostkonzept.com
Stúdió fotók: Rácmolnár Milán
Kampány képek: Szombat Éva